torsdag 1. mars 2012

Good grief, what have I done?!






Det begynte med en blogg. Det ble den første bloggen min.
Den endte opp som et sted hvor jeg iblant postet litt av humoren min. Den heter "313 trær"
Den stoppet opp.

Så begynte det igjen. Denne gangen var det andre individer som inspirerte meg. Som skrev åpent om seg selv og delte sitt liv og sine tanker. Som er ekte. Som deler om drømmer og håp, frustrasjoner og fortvilelser. Kreativitet. Hverdag.
Jeg ville også prøve meg litt, og skrive i vei. Skille all humor over til "313 trær" og skrive i vei selv. Litt forsiktig om hverdagsting med det første. Det ble denne bloggen. Den heter "Når alle andre blogger, så blogger også jeg".
Den stoppet opp.

Det føles så lett i starten, men man må ha tålmodighet, ideer, inspirasjon og vilje til å drive en slik blogg videre. Slike ting jeg sjeldent får samlet sammen til nettblogg. Hva gjør jeg? Hvor går jeg? Hvordan kan jeg holde på inspirasjon?
Eller skal det ende opp med at jeg lager en ny blogg hvert tredje år, som varer i 3-5 måneder?

Er det noen lesere som har noe tips å tilføye?
Når det er sagt, hva liker dere å lese? Jeg velger selv hva jeg skriver, men det hadde jo vært litt kult å kunne høre ønsker også ;)

2 kommentarer:

  1. Ok, eg har ikkje så veldig mange tips å komma med, for eg har blogga ganske samenhengande i 4 år. På den samme bloggen tilogmed! Du kan sei at det har blitt ein vane! hehe

    Eg lage meg litt "reglar" itte dagsfølelsen min. Alt itte som ka eg har satt meg som mål for måneden. Enten det e innhold i innlegga, antall innlegg eller statistikk på besøk på bloggen min.

    Eg like å se om eg klare å få t det eg har bestemt meg for å klara med bloggen!

    T.d:
    Ein mnd satte eg meg som mål å skriva et innlegg kvar dag, uansett kor langt eller kort det va. Bare for å se om eg klarte det! Å komma på någe intressant kvar dag. Dela ein sang, et bilde, NÅGE som kunne vera til interesse for leserane mine. Det funka! Og eg fekk følelsen av å nå målet mitt:) Ikkje at eg ville posta ett innlegg kvar dag for resten av livet, men eg likte tanken på at visste at eg fekk det t!

    Det eg prøve å sei, e at det e ikkje så viktig kor ofta du poste, eller ka du skrive om, bare du vett ka du vil med det!! Og klare å oppnå det! Då vil du få glede av bloggen, og kunna utfordra degsjøl t å finna nye måtar å tenka,skriva og dela liv på! Lykke t med inspirasjons og motivasjonsjakten!

    SvarSlett
  2. Nå blei eg motivert t å skriva ett innlegg om motivasjon! Greit eg nevne deg/dette innlegget? Kanskje du får fleire tips;)

    SvarSlett